Open schoolweek

14-03-2019
Beste leerlingen, ouders, grootouders, neefjes/nichtjes, andere familieleden en buurtbewoners van Obs de Fuut!
Wij houden een open schoolweek, zodat u een kijkje kunt nemen bij ons vernieuwde gebouw.
Tijdens de open schoolweek krijgt u een rondleiding van de leerlingen van de leerlingenraad en zij vertellen u over het onderwijs op de Fuut.

Wanneer: 18, 19, 20 en 22 maart
Hoe laat: 9.00 -12.00 uur
Waar: Avegaar 85 1141 JL Monnickendam

Op donderdag 21 maart hebben we geen open school moment. Die dag wordt er namelijk met de leerlingen een feestdag gehouden op school.

"Er is veel klasoverstijgende samenwerking met uitdagende en originele thema's."

"Kinderen worden erg betrokken bij hun eigen leerdoelen en voortgang. De school neemt het serieus als kinderen een probleem met een vak hebben en de lieve juffen bieden dan goede ondersteuning."