Verbinden

Leren voor nu en later
Wij verbinden iedereen binnen de school en daarbuiten. Binnen door continue samenwerking in het team en tussen leerkrachten en leerlingen. Leerkrachten voelen zich verbonden met de school, hebben een duidelijk beeld van wat de school wil bereiken met haar onderwijs en dragen dat naar buiten toe uit. Buiten de school leggen we verbinding door contact te hebben met de omgeving, hier mee samen te werken en een ultieme leeromgeving te creëren voor de leerlingen van de school. Leerkrachten voelen zich verbonden met de school, hebben een duidelijk beeld van wat de school wil bereiken met haar onderwijs en dragen dat naar buiten toe uit.
We maken voor de leerlingen duidelijk dat er een verbinding is tussen dat wat ze leren op school en de dagelijkse praktijk nu en in hun verdere leven. Dat wat ze op school doen betekenis heeft voor nu en later en dat ze dit niet alleen hoeven te doen.