Meesterschap

Laten zien wat je al weet en wat je nog nodig hebt
We hebben leerkrachten die zich steeds verder ontwikkelen en het beste uit hun kennis en kunde halen om het meest optimale onderwijs te bieden aan de leerlingen. Samen vormen ze een team dat met en van elkaar leert door kennis en ervaring te delen.
Onze leerlingen krijgen de mogelijkheid krijgen om beter te worden waar ze al goed in zijn en maken optimaal gebruik van hun talenten en sterke kanten. Ze nemen verantwoordelijkheid om aan te geven wat ze wel en niet kunnen en wat ze (graag) zouden willen/moeten kunnen en kennen. Zo leert iedereen op zijn eigen manier